İstanbul Düğün Fotoğrafçısı

İstanbul Düğün Fotoğrafçısı Fiyatları
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlGaleriGiriş yap

Paylaş | 
 

 Adwords Rehberi

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Ckmk
Admin
Admin
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 6844
PUAN : 34632
Tebrikler : 65
Kayıt tarihi : 14/10/09
Yaş : 27
Nerden Nerden : istanbul
Lakap Lakap : Admin

Altın
Wwe Birinciliklerim:

MesajKonu: Adwords Rehberi   Perş. Eyl. 08, 2011 11:30 am

Merhabalar,

Google AdWords kullanarak reklam çalışmalarınıza başlarken adım adım uygulayabilmanız gerekenler ve çeşitli ipuçlarını Adwords - Fuub.net - Uzman Webmaster Forumu kategorisinde, sabit konular kısmında bulabilirsiniz.

AdWords reklamları 2 ana kategoriye ayrılır.

1 - Google Arama ve Arama Ortakları (Search Ads)
2 - Google Görüntülü Reklam Ağı (Display Ads)

Her biri kendi içerisinde çeşitli özelliklerde farklı reklam türlerine sahiptir.

Google Arama ve Arama Ortakları Reklamları

Google.com veya Google.com.tr sitelerinde yaptığınız aramalarda en üst kısımda veya sağ tarafta verilen reklamlardır.

Arama ağı reklamcılığı, potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı sağlayacak en etkili yoldur. Hizmetini verdiğiniz bir konuyu araştıran insanların karşısına çıkmanız o hizmeti sizden almalarını sağlayacaktır. Artık bir web sitenizin olması, kendi başına birşey ifade etmiyor. Dolayısıyla, SEO veya SEM hatta ikisi birden destekleyerek işinizi pazarlamanız gerekmektedir.

Arama ağı reklamcılığında dikkat etmeniz gerekenler;

- Kalite Puanı
Sonuçlarda çıkmak istediğiniz bir anahtar kelimenin, sitenizle (verdiğiniz hizmetle) ne kadar alakalı olduğunu ölçümleyen bir algoritmadır. Hedef kelimenize en uygun sayfayı hedef sayfa olarak belirlediğinizde kalite puanı doğal olarak yükselicektir. Kalite Puanı, reklamların sıralamasını ve maliyetini belirleyen en önemli faktördür.

- Maksimum TBM (Tıklama Başı Maliyet)
Her bir anahtar kelimeden gelicek olan ziyaretçiye ödemeyi göze aldığınız maksimum maliyeti anlatır. Hedef kelimenizdeki anlık reklam rekabetine göre en fazla sizin belirlediğiniz ücret kadar borçlandırılırsınız. Fakat çoğu zaman maksimum teklifinizin çok çok altında bir ücret ödersiniz.

Örneğin :

"Fuub" kelimesine reklam verirken ödemeyi göze aldığımız teklif olarak : 0,50 kr
Kalite puanımız bu kelimeyle tam alakalı olarak 10/10 belirleneceğinden, ortalama tıklama başına maliyetimiz 0,10 kr olacaktır.

Diğer reklamverenlerle gireceğiniz açık arttırma rekabetinde, maksimum teklifiniz ne kadar yüksekse, o kadar daha yukarıda reklam göstermeye hak kazanırsınız. Fakat, kalite puanınız çok düşükken çok fazla ödeme yapsanız dahi reklamınız 1. sırayı alamayabilir. Kalite puanı, arama yapılan kelimeyle sitenizin tamamen örtüşmesi durumunda 10/10 değerini alır hem tasarruf etmeninzi, hem de 1. sırada çıkmanızı sağlar.

Google Görüntülü Reklam Ağı Reklamları

Google AdSense 'i duymuş olmalısınız. Web sitenize Google reklamları alarak sitenizin ziyaretçileri sayesinde para kazanmanızı sağlayan bir reklam ağı. İşte bu ağda binlerce web sitesinde reklam yayınlayarak milyonlarca reklam gösterimi yapabilirsiniz.

AdWords 'ün kendini her geçen gün geliştirmesi sayesinde Görüntülü Reklam Ağı 'nın kullanımı daha kolay ve en az Arama Ağı reklamları kadar etkileyici oldu.

Google seminerlerinde, Görüntülü Reklam Ağı hakkında sıkça söylenen istatistiki veri : "- İnternette vakit geçiren kullanıcıların toplam gezinme sürelerinin yaklaşık %5'i kadarını Google Arama sayfalarında, geri kalan %95'lik kısmı ise web sitelerinde aradıkları içeriklerle ilgilenerek geçiriyorlar. Böylelikle reklamlarınızla karşılaşma olasılıkları kat kat daha fazla oluyor"

Bu istatistik böyle söylüyorken, entegre olmuş 2 farklı reklam kampanyası ile pazarlamak istediğiniz hizmetinizi 1. adımda Arama Ağı'nda arayan kişilerin karşısına çıkarın, 2. aşamada görüntülü reklamlardan oluşan kampanyanız sayesinde, google'da 1. ve 2. sayfalarda çıkan ve google adsense reklamları yayınlayan yayıncı siteleri hedefleyerek "bu sitede reklamlarım görünsün istiyorum" şeklinde bir çalışma yapın. Bu sayede arama yapan kişiler 1. aşamada reklamlarınıza tıklamazlarsa, muhtemelen daha aşağıdaki doğal sonuçlar arasından bir başka siteye tıklayacaklar ve içeriğe göz atıcaklar. Reklamlarınızın o sitelerin içeriklerinde de görünmesi 2. seferde reklamların gözlerine çarpmalarını ve tepki göstermelerine neden olacaktır.

AdWords reklamlarına tepki 2 şekilde oluyor.

1- Branding / Yani marka bilinirliği. Devamlı reklamlarınızı gören bir kullanıcı muhtemelen şunu düşünecektir -Her yere reklam vermişler, bu işe baya para harcıyorlar belli ki..- Bu gösterim seviyesi artarsa, bu tepki marka bilinirliğinizi arttırmanın yanı sıra negatif bir tepki de alabilirsiniz. Bu nedenle reklamlarınızı insanların gözlerini yormayacak şekilde tasarlamalısınız. Ayrıca belirli aralıklarla reklam tasarımlarınızı değiştirmeniz de -algıda seçiçilik- için önemlidir.

2- Conversion / Geri dönüşüm anlamına gelir, reklamlarınız tıklanır ve insanlar sunduğunuz hizmet veya pazarladığınız ürün hakkında ayrıntılı bilgi alır. Site içeriğiniz yeterince doyurucu ve inandırıcıysa, ziyaretçileriniz müşteriniz olması ihtimali artacaktır.

Her bir reklam türünün kendi içerisinde çeşitlilik gösteren özellikleri var. Bu özelliklerin tamamına www.semhocasi.com ve AdWords Forumunda ulaşabilirsiniz. AdWords soru ve sorunlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz.

Yazının Devamı: http://www.fuub.net/adwords-7/adwords-reklama-baslarken-1-a-3588/#ixzz1XMME5ewM
bu adresten okuyabilirsiniz.


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://dugunfotografcisi.yetkinforum.com
 
Adwords Rehberi
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
İstanbul Düğün Fotoğrafçısı :: Programlama :: Google :: Google Adwords-
Buraya geçin: